Οι εγκαταστάσεις επεξεργασίας CSI σε τροχήλατες βάσεις μπορούν να είναι σε όλες τις διαστάσεις, από μορφή A5 έως πάνελ θυρών. Είναι κατασκευασμένες από ανθεκτικά υλικά κατάλληλα για εντατική χρήση. Ο σχεδιασμός τους συνδυάζει την απλότητα στη χρήση με μια ιδιαίτερη τεχνική διαχείρισης ισχύος για να επιτυγχάνονται πάντα οι στόχοι χρόνου και θερμοκρασίας που προκύπτουν από τα προϊόντα που χρησιμοποιούν οι πελάτες μας.
Η τοποθέτηση των κασετών IR, ειδικά για τα εσωτερικά των οχημάτων, διευκολύνεται από μια σειρά συμπληρωματικών αξόνων. Η εργονομία έχει επίσης βελτιωθεί με την πάροδο των ετών και τις ανατροφοδοτήσεις των πελατών μέσω της σωστής διάταξης των λαβών, της σωστής επιλογής των κυλίνδρων βοήθειας στη θέση και αρκετών φρένων κατάλληλων για ακραίες θέσεις.
Το σύστημα καθοδήγησης επιβατών SGPTM είναι μια απλή και ανθεκτική λύση για την καθοδήγηση των επιβατών κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το αεροπλάνο. Περιφράσσει και διασφαλίζει ότι οι επιβάτες δεν κυκλοφορούν κάτω από τα φτερά του αεροσκάφους. Αυτό το σύστημα διαθέτει μεγάλη ορατότητα λόγω του φθορισμού του χρώματος και διαθέτει αναδιπλούμενες ζώνες με διπλό μηχανισμό περιτύλιξης που διευκολύνει την ανάπτυξη όλου του μήκους της ζώνης.
UGS:14
Η Papeterie de Mandeure ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές μηχανικών καρτών. Η εμπειρία της Papeterie de Mandeure στην κατασκευή στατιστικών καρτών σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των δημόσιων συγκοινωνιών στην Ευρώπη επέτρεψε την ανάπτυξη μιας σειράς χαρτιών που προορίζονται για μαγνητικά εισιτήρια.
Όλα τα προϊόντα μας κατασκευάζονται από 100% καθαρή κυτταρίνη ECF, που προέρχεται από ξύλο από πιστοποιημένα δάση για τη διαχείριση του περιβάλλοντος.
Όλα τα χαρτιά μας είναι 100% ανακυκλώσιμα. Η σειρά μας για εισιτήρια
Καθολικές κάρτες για ποικιλία εφαρμογών στην έκδοση εισιτηρίων
Κάρτα OLL
Κάρτα RER
PTB
ATB
PSEM
Κάθε κάρτα είναι προσαρμοσμένη σε μια συγκεκριμένη εφαρμογή, αλλά έχουν κοινά χαρακτηριστικά όπως εξαιρετική διαστατική σταθερότητα, καλιμπραρισμένα προφίλ και ομοιογένεια και από τις δύο πλευρές. Επίσης, διαθέτουν εξαιρετικές ικανότητες εκτύπωσης και μετατροπής. Μια μαγνητική ταινία μπορεί να εφαρμοστεί είτε με κόλληση, είτε με θερμική μεταφορά είτε με επικάλυψη.
Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα εφαρμογών για επιβατικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας μπαταρίας, της ενίσχυσης καθισμάτων, των υποστηριγμάτων προστασίας ήχου και της κάλυψης εφεδρικού τροχού. Κατασκευασμένο από πολυπροπυλένιο, το κυματοειδές πλαστικό είναι ένα ιδανικό εναλλακτικό μέσο για τα ενισχυτικά μέρη των οχημάτων.
Χαρακτηριστικά και Οφέλη:
- Τα πάνελ πολυπροπυλενίου είναι μια υψηλής ποιότητας ελαφριά εναλλακτική λύση για τα ενισχυτικά μέρη των επιβατικών οχημάτων.
- Είναι 100% ανακυκλώσιμο, γεγονός που μειώνει τον περιβαλλοντικό σας αντίκτυπο.
Οφέλη από την Ενσωμάτωση Ελαφρών Στοιχείων:
- Μειώνει το βάρος του οχήματος
- Βελτιώνει την αποδοτικότητα καυσίμου
- Μειώνει τις εκπομπές CO²
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ
ΚΑΛΥΨΗ ΕΦΕΔΡΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΗΧΟΥ
Η σκάλα EP 1700 προορίζεται για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών από αεροσκάφη των οποίων το ύψος του κατωφλίου της πόρτας κυμαίνεται μεταξύ 1700 mm και 1900 mm.
Η CSI αναπτύσσει κατόπιν αιτήματος υπέρυθρους σωλήνες για να ενισχύσει τις υπάρχουσες κλιβάνους με συμβατική θέρμανση (αύξηση ρυθμών, συγκεκριμένα ψυχρά σημεία, βελτίωση καμπυλών θερμοκρασίας). Τα υπέρυθρα στοιχεία μπορούν να τοποθετηθούν πριν από τις υπάρχουσες κλιβάνους, σε θάλαμο εισόδου ή ακόμα και μέσα στην κλίβανο. Η διαδικασία αερισμού των υπέρυθρων είναι ανεξάρτητη από τον αέρα της κλίβανου. Έτσι, η εγκατάσταση ενός υπέρυθρου δακτυλίου δεν επηρεάζει καθόλου την ποιότητα, την ποσότητα και την ισορροπία των κλιβάνων που ενισχύονται.
Η ενίσχυση μπορεί να πραγματοποιηθεί στην επιφάνεια των οχημάτων ή σε ένα συγκεκριμένο σημείο μέσω μιας ακριβούς καθορισμένης ακτινοβολίας και μιας διαδικασίας που επιτρέπει τη θέρμανση μόνο ενός συγκεκριμένου σημείου στους άξονες X, Y και Z ενός οχήματος.
Οι εγκαταστάσεις ενίσχυσης υπάρχουν σε ηλεκτρικές ή αερίου εκδόσεις όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.
Η CSI σχεδιάζει μια ολόκληρη γκάμα εγκαταστάσεων IR για το ψήσιμο επεμβάσεων που κυμαίνονται από νομίσματα έως πλήρη πάνελ.
Οι εγκαταστάσεις επεμβάσεων σε ράγες μπορούν να τροφοδοτούνται από κυκλικές συστήματα που μπορούν να φιλοξενήσουν πολλές κασέτες ή από συστήματα τύπου γερανού.
Είναι τοποθετημένα σε ηλεκτροκινητές ράγες που επιτρέπουν κινήσεις σε όλες τις κατευθύνσεις, τα πάνελ IR είναι επίσης ρυθμιζόμενα. Έτσι, μπορούν να φτάσουν σε όλα τα σημεία ενός οχήματος.
Η κίνηση των πάνελ είναι πολύ εργονομική. Όπως όλη η γκάμα εγκαταστάσεων της CSI, τα πάνελ IR επωφελούνται από μια βελτιστοποιημένη διαδικασία πυρομετρικής ρύθμισης.
Τα συστήματα επεξεργασίας Quick Spot με υπέρυθρη ακτινοβολία γνωρίζουν σήμερα μια ιδιαίτερη άνθηση λόγω της δυνατότητας να μειώνουν δραστικά τους χρόνους επεξεργασίας και, επομένως, τις απώλειες παραγωγής που σχετίζονται με την έξοδο των οχημάτων από τη βασική γραμμή παραγωγής.
Οι προσεγγίσεις των κατασκευαστών είναι διαφορετικές, γι' αυτό η CSI έχει αναπτύξει μια σειρά από κασέτες υπέρυθρης ακτινοβολίας με διαφορετικές διαστάσεις, ισχύς και τεχνολογίες IR. Έτσι, τα συστήματα Quick Spot της CSI περιλαμβάνουν κασέτες σχεδιασμένες για επεξεργασίες τύπου νομισμάτων έως κασέτες πολλαπλών χρήσεων (βραχείες και κλασικές ψησίματα) που επιτρέπουν τη χρήση τους μέχρι και σε φορμά A4.
Η CSI σχεδιάζει μια πλήρη γκάμα εγκαταστάσεων IR για το ψήσιμο επεμβάσεων που κυμαίνονται από νομίσματα έως πλήρη πάνελ.
Οι εγκαταστάσεις πλήρων πάνελ είναι αυτόνομες. Στερεωμένα σε ηλεκτροδοτούμενους σιδηροδρόμους που επιτρέπουν κινήσεις σε όλες τις κατευθύνσεις, τα πάνελ IR μπορούν να φτάσουν σε όλα τα σημεία ενός οχήματος. Ανάλογα με τη ζήτηση, τα πάνελ IR είναι ρυθμιζόμενα για να πραγματοποιούν κάθετες ή οριζόντιες επεμβάσεις ή ενσωματώνουν κάθετα και οριζόντια πάνελ.
Η κίνηση των πάνελ είναι πολύ εργονομική. Μπορεί επίσης να αυτοματοποιηθεί.
Όπως και όλη η γκάμα εγκαταστάσεων IR της CSI, τα πάνελ IR Πλήρων Πάνελ επωφελούνται από μια βελτιστοποιημένη διαδικασία ρυθμιστικής πυρομετρίας.
Τέλος, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι CNOMO και ανήκουν στις περισσότερες λίστες υλικών των κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Οι τεχνολογίες υπέρυθρης και υπεριώδους ακτινοβολίας είναι πολύ ενδιαφέρουσες λόγω της αρθρωτότητάς τους και της αντίδρασής τους για τη δικτύωση κολλών ή την πολυμερισμό βερνικιών που εφαρμόζονται σε γυάλινες επιφάνειες. Μπορούν να ενσωματωθούν σε γραμμές παραγωγής ή σε ρομπότ ανάλογα με τις εφαρμογές.
Στην περίπτωση μιας επεξεργασίας UV ειδικότερα, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με τον προμηθευτή των προϊόντων. Για αυτό, ο χημικός μας μηχανικός είναι στη διάθεση των διαφόρων ενδιαφερομένων για να καθορίσει τη λύση που ταιριάζει καλύτερα στο προϊόν ή τη διαδικασία που εξετάζεται.
Ορισμένες σειρές οχημάτων διατίθενται σε εκδόσεις διχρωμίας, δηλαδή 2 διαφορετικές αποχρώσεις που εφαρμόζονται στην ίδια καρότσα. Σε αυτή την περίπτωση, το κοντό υπέρυθρο είναι μια καλή εναλλακτική, καθώς επιτρέπει να θερμαίνονται μόνο τα σημεία όπου έχει εφαρμοστεί η δεύτερη στρώση βαφής και μπορεί επίσης να επιτρέπει να θερμαίνονται μόνο τα οχήματα με δεύτερη στρώση στην περίπτωση που τα οχήματα περνούν από την ίδια γραμμή για τις εκδόσεις μονής και διχρωμίας.
Όπως και με την υπέρυθρη ντόπινγκ, τα υπέρυθρα στοιχεία μπορούν να τοποθετηθούν πριν ή στο σασί εισόδου των υπαρχουσών φούρνων, ή απλά να τα αντικαταστήσουν.
Η CSI σχεδιάζει και υλοποιεί κάθε εγκατάσταση προ-πήξης μαστίχων / κεριών σε γραμμή αυτοκινήτου. Αυτές οι εγκαταστάσεις IR μπορούν να επεξεργάζονται οχήματα σε βήμα ή σε συνεχή ροή. Βελτιστοποιούν την καμπύλη θερμοκρασίας που απαιτείται από μια προηγμένη ρυθμιστική πυρομετρία και επιτρέπουν μια αποτελεσματική παρακολούθηση της παραγωγής και της κατανάλωσης.
Η CSI αναπτύσσει και κατασκευάζει κατόπιν παραγγελίας πάνελ IR κάθε διαστάσεως για την προθέρμανση πλακών και διάφορων εξαρτημάτων κοντά στις γραμμές παραγωγής. Πράγματι, η υπέρυθρη ακτινοβολία είναι απόλυτα κατάλληλη για γρήγορη θέρμανση εξαρτημάτων που πρόκειται να τοποθετηθούν σε οχήματα.
Αυτά τα πάνελ ελέγχονται από ένα κουτί με οθόνη αφής. Η χρήσιμη και απαραίτητη ισχύς ρυθμίζεται κατά ζώνες για εγγυημένη θερμοκρασία εξαρτημάτων (θερμομετρία).
Η υπέρυθρη ακτινοβολία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να θερμάνει πλαστικά μέρη (τύπου SMC, GMT…) πριν από την καλούπωση, προκειμένου να απομακρυνθούν οι πτητικές οργανικές ενώσεις (COVs) ή για οποιαδήποτε άλλη αναζήτηση ευκαμψίας. Έτσι, σε συνεργασία με αρκετούς κορυφαίους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας, η CSI έχει αναπτύξει αρκετά συστήματα με συνεχείς ή διακοπτόμενους μεταφορείς, συρτάρια που επιτρέπουν ελεγχόμενες και βελτιστοποιημένες αυξήσεις και διατηρήσεις θερμοκρασίας.
Αυτές οι εγκαταστάσεις μελετώνται και κατασκευάζονται με βάση δεδομένα παραγωγής και δοκιμών επιβεβαίωσης, αν χρειαστεί. Όλα αυτά υπό την κάλυψη της εμπιστευτικότητας.